Ik ben sterk in de opzet, uitvoering, rapportage en presentatie van degelijk kwalitatief onderzoek. Daarbij maak ik dankbaar gebruik van mijn jarenlange ervaring als moderator van focusgroepen, vragensteller bij diepte-interviews en initiator van duo-gesprekken. Ik ben een denker en een doener, met concrete doelen voor ogen.

Ook ben ik bedreven in werkplekgesprekken, expert-interviews (of het nu om financiële wizzkids of medisch specialisten gaat), speciale doelgroepen (allochtonen, jongeren, senioren).

Ik ben breed inzetbaar, zowel B-to-B als B-to-C. Altijd resultaatgericht.

Voorbeelden van uitgevoerd onderzoek:

  • Pack and Shopper Test for Strategic Customer Care – Retail bedrijf
  • International – Product Concept Test – Electronica bedrijf
  • Customer Value Proposition and Market Segmentation Research – Telecom bedrijf
  • Pretest Advertising Campaign – Bank
  • Usability Research and Brand Positioning Research – Internet bedrijf
  • Media and Communication Research – Media bedrijf
  • Communication research and Brand Positioning research – Verzekeraar
  • Corporate Reputation Research – Farmaceutisch bedrijf